باور..


من عاشقت بودم

بی حد و اندازه 

جوری که این راز و 

هیشکی نمی دونست ..


صد بار با قلبم

بیهوده  جنگیدم 

صد بار جنگیدم 

ولی.. نمی تونست ..


من توو خودم هر شب 

حسامو  می کشتم 

رفتی که بعد از تو 

بی وقفه تنها شم ..


جوری شکستم که 

دنیا بهم فهموند 

باید یه وقتایی

خود خواه تر باشم ..


آشوبه حال ِ این

مغلوبه ِ  دیوونه

جوری شکستم که

هیشکی نمی دونه ..


آشوبه حال ِ این

دیوونه بعد از تو

رو باوراش اما 

می مونه بعد از تو ...


(زهرا فرهادی )


برای دیدن وبلاگ دیگر من روی لینک زیر کلیک کنید

www.black-nights.blogfa.com


نظرات 2 + ارسال نظر
Iluvatar جمعه 19 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 22:40 http://iluvatar.blogsky.com

قشنگ بودن شعرتون..
یعنی شعری که گذاشته ایید

ناشناس یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:15

خوب بود ولی پیچیدگی شعرای قبلی رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد